Hjemmefront: Friv Oversigt

Fra selve annonceringen af Homefront kontrasterede udviklere fra Kaos Studios deres hjernebarn Call of Duty . Sig, "Call of Duty" er pseudo-realistisk vrøvl, men Homefront er en helt anden samtale. Her ser vi ud til at vente på en ekstremt troværdig historie om almindelige amerikanske soldater - uden glans og specialeffekter. Så lad os tjekke, hvordan det hele viste sig i virkeligheden.

næste fremtid for De Forenede Stater ifølge Kaos ser dyster ud. Lederen af ​​DPRK, Kim Jong Il, døde, og hans plads blev indtaget af sønnen af ​​Kim Jong-un. Nordkorea fusionerede med Syd, og i 2027 knuste Den Store Koreanske Republik uden at tænke to gange om staterne. Spil online friv-spil sted så får du en uforglemmelig oplevelse.

Med dette begynder faktisk historien om den "enkle amerikanske soldat" Jacobs. Mere præcist, ikke en simpel, men en tidligere luftforsvarspilot, der var heldig nok til at klatre ind i partiernes række fra byen Montrose.

Fra eventyrets første minutter prøver skaberne at vise os besættelsens rædsler. Onde asiater trækker hovedpersonen ud af lort lejligheden, sætter ham på skolebussen og fører ham til kriminalomsorg. Vi vender os mod vinduet og ser, at nogle koreanske skurker bliver slået af nogle rifle-skodder, foran et barns øjne, deres forældre bliver skudt ... Starten er ikke dårlig. Giv efter varmen - og du får et overbevisende billede, der skildrer mareridt fra et brutalt regime.

Men varmen vil ikke bukke under. I løbet af den tre timers single vil vi være vidne til et par flere af disse scener, ikke mere. Karaktererne fra Jacobs 'partnere afsløres slet ikke. Lige nu græd vores søster i våben, Rihanna, over sine kære lig, og efter en halv time - som om intet var sket - skød hun inderligt gulaftede fjender.

Derudover er alt, hvad der sker iHjemmefront - udenlandsk for os, russiske mennesker. Når alt kommer til alt bruger vores partnere det meste af vejen i en ret detaljeret rekreation af de amerikanske forstæder. Det er ikke overraskende, at den vestlige presse accepterede spillet mere varmt end det europæiske. Det forekommer mig, at alle disse slanke rækker af to-etagers huse, de ødelagte have-nisser i gårdene og de forladte marker gør omtrent det samme indtryk på de indfødte indbyggere i USA, at vi har udsigt til det ødelagte Moskva fra Metro 2033.

Til sidst afslutter det halvdøde drama det idiotiske Radio Liberty, der inkluderer dets agiterende tøndeorgan under downloads. Uberørt patos i sin mest ufordøjelige form leveres af vogne - hvis blod pludselig kommer fra dine ører, så husk: vi advarede dig...

”Nå,” tror vi, ”da det ikke lugter som nogen dybde, så måske den” enkle historie ” spiller anderledes end CoD ?” Faktisk, når forfatterne siger, at deres hjernehane vil være naturalistisk, håber du på den tilsvarende proces . Noget som ArmA 2 kommer øjeblikkeligt til at tænke på , kun med en mere beskeden skala. Et lille antal fjender, taktik, død fra et godt målrettet skud - generelt forstår du.

Men her er en hoax. Foran os ligger en typisk skydebane med snesevis af, hundreder af dumme "duckling" -motstandere, som hurtigt blev trænet til at gemme sig bag tilflugtssteder og kaste granater. Der er ingen forskel fra Call of Duty med et forstørrelsesglas - medmindre våbenet ser ud og lyder værre. Amerikanske partisaner er selvfølgelig godt klaret, men det antages ikke meget, at hver af dem kan dræbe tusind eller to koreanere næsten alene. Så realismen på hjemmefronten sov ikke.

I modsætning til Modern Warfare og Black Ops er der imidlertid meget få spektakulære scener og interessante situationer, og nogle af dem, der er skamløst stjålet fra Infinity Ward . For eksempel er en sortie til lejren af ​​aggressivt sindede overlevende nøjagtigt missionen i Pripyat fra MWmen dårligt stillet og trukket ud. Wistful flyers på en kamphelikopter og møder med stationære "kanoner" er naturligvis også tilgængelige. Hvor meget er det allerede muligt nu...

Imidlertid er en single player-kampagne ikke den vigtigste ting, ifølge talsmænd for Homefront . Nå, måske multiplayer virkelig vil trække spillet ud af sumpen af ​​igangværende projekter?

Netværksunderholdning er organiseret som sædvanligt - vi deltager i slag, vokser i niveauer, åbner nye maskiner og maskingevær, såvel som færdigheder og andre anvendeligheder. Fem skabelonkurser er forberedt til os, men ingen generer at ændre dem fuldstændigt og omdøbe dem. Kort sagt er systemet omtrent det samme som i Modern Warfare 2 . Teamwork blev forresten fast i nærheden af ​​Call of Duty: Du mødes ikke læger eller ingeniører på Homefront - helt alene.

Er oprettelsen af Kaos i standsætte på konkurrenternes klinger? Desværre nej. F.eks. I mangfoldigheden af ​​ulåste boller er multiplayer-sjovet markant underordnet Black Ops - der mangler hårdt “trunks”, ingen ekstravaganza af striber, kaldenavne, camouflage og andre behagelige bagateller. Og der er faktisk kun to tilstande - "Teamkamp" og "Territory control". Ikke nok indhold til en actionfilm, der fokuserer på netværkskampe, er det ikke?

Forsøger at overvinde Homefront og Battlefield: Bad Company 2 . På dette felt ser det sandsynligvis anstændigt ud? Der er desværre en fiasko. Selvom kortene faktisk er mærkbart større end i de samme Black Ops , er skalaen stadig ikke den samme som i Battlefield . Ja, og destruktivitet - trumfkortetBC2 - nr. Forestil dig, hvordan teknikken føles under sådanne forhold, hvis du også tager højde for, at nogle steder er urbane. Her er en tank, der sidder fast mellem to millimeter tykke hegn, et almindeligt syn.

Og det er delvis grunden til, at det lokale udstyr ser her på fuglens rettigheder - det vises ikke på basen. Vi kan kun, efter at have betalt et vist antal point modtaget for drabene eller andre nyttige handlinger, for eksempel blive genfødt i en jeep. Deltagere i kampe sjælder ikke sjældent point på billige skudsikre veste, granatkastere eller UAV'er. Som et resultat vindes mange sejre udelukkende af kræfterne fra infanteri og fjernstyrede malyavoks - ingen har brug for dyre og akavede motorer.

Resultatet er trist, men forudsigeligt - Kaos ville gøre hendes CoD , og besluttede at sælge det under dekke af en naturalistisk historie om den amerikanske besættelse. Det viste sig, som du ser, ikke meget. Hvis Homefront er værd at købe, er det kun for et multi-player spil. Vi vil dog råde dig til at udsætte hårdt tjente penge for noget mere interessant. I det mindste på Crysis 2 - dets forfattere havde i det mindste styrken til at komme med noget eget, og ikke bare låne ideer fra kolleger.

Fordele: netværkstilstanden er nysgerrig...
Ulemper: de første to timer; sekundær "single"; elendig plot fuld af patos.

6 Comments

  1. Hej Malene

    Hvor har du købt det superflotte mosquito net til dobbeltsengen ?

    På forhånd tusind tak for svar