XCOM: Enemy Within: Oversigt Kizi

Hvorfor elsker vi XCOM serien ? Svaret er indlysende: For den fantastiske integritet og sammenhæng mellem alle gameplayelementer, for det konstante behov for at løse nye og nye problemer, for de forskellige udviklingsmuligheder og kampsystem. Enhver teknologisk "opgradering" lavet i kommandocentret vil straks bære frugt på det taktiske kort, og nye typer fremmede skibe vil tvinge dig til at investere store summer i udviklingen af ​​din egen luftfart. Den fatale mangel på ressourcer gør det nødvendigt at tænke på hvert trin, at måle omkostninger og overskud, analysere situationen og træffe vanskelige beslutninger selv i den enkleste situation, som at købe et våben. Denne tilstand af konstant mangel, forløbet af fremskridt og glæden ved at opfylde mellemliggende mål har forfærdelig styrke, hvilket tvinger mig til at bruge snesevis af timer i spillet.

Udviklerne af Firaxis Games er velbevidste om, hvad de positive aspekter af deres projekt er. Derfor begyndte de ikke at blive udvekslet til plottilsætninger , da de oprettede fjenden inden for tilføjelsen, men koncentrerede sig om at udarbejde og forbedre de elementer, der udgør rygraden i gameplayet. Hvis du vil slappe af lidt og spille online spil kizi web-site så skal du finde din yndlings hjemmeside på internettet på anmodning af kizi spillet og begynde at spille.

Selvfølgelig er et af de vigtigste aspekter af XCOM gameplayet "tilpasning" af tegn. En strategisk korrekt tilgang til "pumping" af færdigheder og fordeling af uniformer til soldaterne spiller en afgørende rolle i kampen med aggressoren. I færd med at overføre den oprindelige Enemy Unknown, fik vi adgang til mere og mere sofistikerede "våben" og rustningstyper baseret på fremmed teknologi.

I Enemy Inden for lidt udvidet standard arsenal af helte. Nye typer af våben og ammunition. Derudover blev vi præsenteret for yderligere to måder at "pumpe" personale - genetiske modifikationer og cyberneticisering af krigerne.

Efter at have studeret det specielle stof, der optrådte i tillægget, kan vi bygge to nye bygninger - gen- og cybernetiske laboratorier. I første omgang vil vores soldat ændre DNA-strukturen, hvorefter han vil modtage nye evner. Du kan lære børn at genoprette helbred eller springe på højhuse - der er et dusin færdigheder til rådighed, som vi bliver nødt til at opdage i laboratoriet. Som et resultat af sådanne eksperimenter vil hovedkriget af krigeren blive bevaret - det ændrede DNA vil kun manifestere sig i form af passive eller aktive færdigheder, der kan bruges under kamp.

Nå i det cybernetiske centrum vil forskerne slette hele heltenes fortid: de fattige fæller vil blive amputeret, og IEC-kunstproteserne vil fremstå i stedet. Roboter har deres eget dygtighedstræ, så i det væsentlige får vi en ny klasse af krigere. Cyborgs kan brænde et fremmed dyr med flamethrowers, fire raketter på det, ødelægge huse og gøre hånd i hånd. Derudover har de ikke sundhed, som gør det muligt for dem at blive brugt som "tanke".

At gøre sådanne evolutionære spring i dollars alene vil ikke lykkes. Derudover har udviklerne introduceret en ressource kaldet Composition, hvorved vi vil vokse superhumans. På udlændingslandene vises gule beholdere, som kan blive stjålet under operationer. Alt er dog ikke så simpelt: de værdifulde hvælvinger er programmeret til selvdestruktion og eksploderer efter et vist antal bevægelser efter starten af ​​missionen. I løbet af denne tid skal du have tid til at finde dem og tage en nærliggende celle. Forfølgelsen af ​​overskud øger selvfølgelig graden af ​​hardcore: I en fart skal du bogstaveligt talt bryde igennem grupper af fjender uden at have tid til at bevæge sig omhyggeligt og vælge en god position til at kæmpe.

For den viste heltemod og utrolige prestationer forventer vores hold belønning ikke kun i form af erfaring. Nogle gange i slutningen af ​​missioner modtager vi medaljer, der kan overdrages til enhver operativ. Der er flere forskelle i alt: "For bykampe", "For beskyttelse" og så videre. Vi kan vedhæfte nogle "perk" til hver af dem, såsom en stigning i nøjagtighed, viljestyrke eller andre parametre.

Nye chips passer meget organisk ind i gameplayet. Takket være dem begyndte processen med at "pumpe" tegnene at se meget rigere ud, og mulighederne for at skabe et allmægtigt hold er næsten uendelige. Det ser ud til, at vores mekaniserede krigere skal håndtere udlændinge med lethed. Men i praksis er alt andet.

Den hurtige udvikling af nye teknologier gør ikke passagen enkel. Ja, i slutningen af ​​spillet, når hver fighter er udstyret og "pumpes" til maksimum, er det meget lettere at ødelægge fjender end før. Men det øgede antal muligheder fører kun til en stigning i antallet af udgifter. Ressourcer mangler meget, lande balancerer på randen for afgang fra Rådet, der er ikke engang penge til at købe en almindelig granat. Her er mere end nogensinde det underskud, som vi sagde tidligere, akutt følt. Det er ofte nødvendigt at gå og se afsnittet "Grå marked" for på en eller anden måde at forsinke tabet af satellitten og panikeksplosionen i ethvert land.

Ud over disse problemer har evolutionære ændringer ikke kun påvirket medlemmerne af vores projekt. Der er flere nye typer udlændinge, hvoraf de mest ubehagelige er flyvende droider med tentakler. Denne fjende bliver usynlig, i denne tilstand kommer den til vores modige og fuldstændig deaktiverer den og tager væk sundhed. Hvis der ikke er nogen kollega, der er i stand til at afvise offeret, kan du sige farvel til krigeren.

Men mere betydningsfuld innovation kan kaldes fremkomsten af ​​Exalt - en mystisk organisation, der støtter invasionen af ​​udlændinge. Terrorister kaster menneskeheden, gør sabotage i forskellige lande og undergraver vores myndighed i regerings øjne. Ja, endelig skal "Ikskomitterne" glemme hovedfjeneren i et stykke tid og blive distraheret ved at adskille sig fra de forræderiske elementer af homo sapiens typen.

Krigen med bastards udføres i to faser: I den første sender vi en spejder blandt vores rekrutter for at søge information om placeringen af ​​fjendens base. Efter dette er det nødvendigt at få spionen fra hot spot, og sende hovedgruppen til redning.

Kampe med terrorister ser noget usædvanligt ud. Exalt medlemmer bruger det samme udstyr som vi gør. Menneskets kunstige intelligens er meget veldefineret: de bruger forskellige former for våben klogt og forsøger at handle sammen. Exalt, som XCOM, udvikler sig gradvist, og operatører fra denne organisation erhverver også nye typer "våben".

Skal jeg købe Enemy Within til en temmelig betydelig pris at tilføje? På den ene side er der ingen ændringer, der radikalt ændrer spillet, her. På den anden side fornyede væsentlige nyskabelser i "tilpasning" af tegn samt en ny modstander med et menneskeligt ansigt opfattelsen af ​​velkendt gameplay. Efter vores mening er det indsendte supplement en glimrende mulighed for at dykke ind i en af ​​de bedste strategier i det sidste år.

Fordele: nye måder at "pumpe" tegn på; krig mod terrorister den øgede kompleksitet af de tidlige stadier af spillet.
Ulemper: En ganske høj pris på add-ons.

6 Comments

  1. Hej Malene

    Hvor har du købt det superflotte mosquito net til dobbeltsengen ?

    På forhånd tusind tak for svar